ZUS - kto położy kres tym bydlakom i złodziejom, ABC rencisty i emeryta

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ZUS - kto położy kres tym bydlakom i
złodziejom?
Macie firmę, a może mieliście i już nie macie? Witajcie w klubie naiwniaków, którzy wierzyli, że w III
RP warto na siebie pracować, podejmować inicjatywę. Tyle, że na siebie, swoje dzieci zapracować się
nie daje. Zakładając firmę automatycznie stajesz się zakładnikiem haraczowników największej i
najlepiej zorganizowanej bandyckiej organizacji w Polsce - ZUSu. To chyba najbardziej plugawy
wytwór socjalistycznej Nowej Polski. Zbiurokratyzowany do granic możliwości, z przerostem
zatrudnienia, który pod pretekstem "ochrony" marnotrawi, rozkrada każdego roku miliardy złotych
pozostawiając setki tysięcy naprawdę potrzebujących ludzi na lodzie.
Nie chcę jednak powtarzać się za Korwinem, czy też eksytować się sensacyjkami a'la "FAKT".
Pozostaje jednak pytanie jakimż to cudem tak znienawidzona przez większość Polaków instytucja pasie
się w najlepsze i okrada ciążko pracujących ludzi z coraz większych pieniędzy nazywanych bezczelnie
"składkami ubezpieczeniowymi"??
Czy jesteśmy bandą bezwolnych baranów, łagodnych przygłupów, których można bezwstydnie i
bezkarnie obrabowywać? Ile ma wynosić składka zanim nasze bezwolne i leniwe społeczeństwo
podniesie bunt? Było rok temu 700 zł tzw "składek" dziś jest to 900 zł. Podatek ten, najbardziej
niszczący ducha przedsiębiorczości wciąż bardzo szybko rośnie. Jest niezależny od wysokości
zarobków, koniunktury na rynku jest bardziej bezwzględny od mafijnych haraczy. Te przynajmniej, jak
jest naprawdę źle, można próbować w wielu przypadkach negocjować. Z ZUSem negocjować się nie
da, nie ma też przed nim skutecznej ucieczki, policja nas nie ochroni.
Jest potężny, bezkarny i bezwzględny. Zalegasz ze składkami zabierze Ci ostatnie pieniądze, za które
chciałeś kupić dziecku pieluchy, czy zapłacić za przedszkole. Tym ścierwom nie zależy. SĄ W PRAWIE!
Tzn bezprawiu, bo ustawa o ZUS łamie konstytucję na wiele różnych sposobów, a przede wszystkim
prawa rodzin.
CHCEMY SIĘ NA TO GODZIĆ?
CHCEMY POZOSTAWAĆ NA ŁASCE I NIEŁASCE AROGANCKICH BIUROKRATÓW Z ZUSu?
Nie musi tak być. Powszechny obywatelski sprzeciw, zwłaszcza młodych ludzi, których mami się
obietnicami emerytur jest niezbędny. Każdy kto choć odrobinę myśli i przewiduje już wie, że system
ten runie, wg bardzo optymistycznych prognoz najdalej za 10 lat.
CHCECIE WIERZYĆ JAK CI DURNIE W PAŃSTWOWE PRZYRZECZENIE EMERYTURY z ZUSu?
Ile są warte państwowe obietnice najłatwiej prześledzić na podstawie przedwojennych obligacji.
Tysiące ludzi, przed kilkudziesięciu laty zaufało II RP lokując w jej papiery dłużne swoje oszczędności.
Po klkudziesieciu latach nie ma nie tylk oodsetek, a nawet zwrotu kapitału.
Państwo Polskie jako twór prawny jest NIEWIARYGODNE dlatego ja buntuję się przeciwko
obowiązkowi pseudobezpieczenia w ZUS. Jeśli będzie nas więcej osób, zdeterminowanych przeciwko
złodziejstwu - mamy szansę.
Będę regularnie umieszczał swoje wpisy z przemyśleniami na temat ZUSu. Oczekuję informacji
zwrotnych, propozycji. Powinniśmy się wreszcie zorganizować i wysunąć daleko posunięte postulaty z
likwidacją tego powtwornego biurokratycznego molocha na czele. Ile można czekać na dobrą wolę
polityków? Przecież nie pozbędą się dojnej krowy - przepastnej studni z kasą, z której można
wyprowadzać niepostrzeżenie grube miliony.
Proste, niepiśmienne chłopki przed wiekami, jak im coś zalazło za skórę, nie patyczkowali się tylko
łapali za widły i swoich ciemiężców srogo napominali. Dziś, choć stopień uciemiężenia jest
nieporównywalnie większy, jesteśmy bierni, słabi i nie wierzymy, że cokolwiek można zmienić.
1
RUSZCIE RODACY LENIWE DUPY, albo wielu z nas za kilkanaście lat będzie wyglądało tak:
I jeszcze mała wycieczka po paragrafach kodeksu karnego. Jak myślicie jak się ma do tych zapisów
działalność ZUSu??
Art. 282
. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, przemocą, groźbą zamachu na życie lub
zdrowie albo gwałtownego zamachu na mienie, doprowadza inną osobę do rozporządzenia mieniem
własnym lub cudzym albo do zaprzestania działalności gospodarczej,
podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
Art. 286
. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego
rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania
błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
2
W mojej skromnej ocenie ZUSowi urzędnicy podlegają co najmniej pod paragraf 286
.
poniedziałek, 24 listopada 2008, tokida
Komentarze
Gość: naiwniak, public-gprs105420.centertel.pl
2008/12/10 00:49:43
dobre ale prawdziwe .Mnie też zus puscic chce z torbami nasłał mi komornika i wywożą mi graty z domu w imieniu
czego a jak mej przyszłej emerytury strasznie się kurwy martwią o moją przyszłość , lecz terazniejszosc ich nie
interesuje . A ze nie mam co dzieciaka do garab włożyć to ich jebie wazne ze paniusia z zuu bedzie miała pesyjke za
moją krwawice lub zainwestują w stadiony , a co mnie to kurwa interesuje jak ja zryc nie mam co bo tak chciałem
uczciwie zarobic i zarejstrowałem firme huj mnie strzela jak pomysle jaki bylem glupi te kurwy tylko zeruja na nas i w
dupie maja jak ci sie noga powinela w bisnesie.Szkoda gadac cdn......
-
Gość: Wydymany bez mydła, chc239.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/02/06 13:37:09
złodzieje , instytucja w ogole nie potrzebna nikomu, zlikwidowac
-
Gość: , inet20907ng-3.eranet.pl
2009/03/11 01:32:57
A ja pierdole ZUS i wszystkie podatki, bezdomny za parę złoty robi mi za słupa a ja zarabiam w internecie średnio do
11k miesięcznie! Jest też opcja zmiany obywatelstwa i płacisz w np: Peru kilka % podatków rocznie a nie jak w Polsce
prawie 50%
-
Gość: kidzior, 88.220.32.222
2009/03/11 10:40:28
No nie można się nie zgodzić, ale jak to powstrzymasz? ruch obywatelski? załóż stronę się dopisze, poświęcić co nieco
czasu też mogę - czemu sam tego nie zrobię? bo nie wierzę w wygraną w tej walce, co nie znaczy że jak ktoś czuje się
na siłach to mu nie pomogę.
Czy nie boję się o przyszłość? ano boję się, ale jak będzie naprawdę źle to wyniosę się gdzieś daleko, a do tego
odkładam co nieco miesiąc w miesiąc... żeby nie było - nie w PLN bo ten kraj jest porąbany :(
-
Gość: , 77-45-23-186.sta.asta-net.com.pl
2009/03/11 13:20:03
jak najbardziej za
-
Gość: alik, acaf177.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/03/11 13:37:44
Popieram i chcę pomóc. Należy zrobić też porządek z obowiązkowym ubezpieczeniem OC!!! Dlaczego mam płacić za
auto które rozebrane jest na części pierwsze??? Może uda mi się je wyremontować i poskładać za 3-4 lata!!! A cały czas
muszę płacić OC!!!
-
Gość: Proya, chello089075082119.chello.pl
2009/03/11 13:42:41
Chcialbym aby gadanie przemienilo sie w czyny. Wszystkie partie tylko gadaja, wszyscy politycy i działacze tylko gadaja
tu trzeba zebrac tłum ludzi i z kosami ruszyc, powstanie zrobic, rozpierdol w stolicy z haslami "PRECZ z ZUSem" itd...
dopiero wtedy zaczna myslec... moze cos sie zmieni...
-
Gość: daron, 83-2-153-189.dobranet.pl
2009/03/11 13:49:15
poczekajmy te 10-15 lat az system emerytalny runie, wtedy ZUS nie bedzie mial zadnej wymowki aby dalej pobierac od
nas "uBEZpieczenie"...nie ma sensu bardziej sie rozpisywac bo w tej chwili to i tak nie pomoze.
-
Gość: konstancja, 180.181-247-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be
2009/03/11 13:55:15
Może inicjatywa obywatelska? Wystarczy znaleźć jedyne 100 000 podpisów dla inicjatywy ustawodawczej. Dużo, ale czy
nie ma tylu niezadowolonych?
-
Gość: chris, 78.146.80.117
2009/03/11 13:55:20
3
Przeczytalem....ja wyjechalem z polski 6 lat temu...polska (specjalnie pisze z malej litery)
to zasciankowy, skrajnie biurokratyczny kraj, w ktorym sami urzednicy nie moga polapac sie w gaszczu przepisow.Kraj
pieczatek, im wiecej pieczatek tym lepiej.
Kraj przestraszonych obywateli, gdzie dzwiek nazwy zus lub urzad skarbowy przyprawia ich o palpitacje serca. Ludzie
zyja tak od lat, nawet nie wiedza ze mozna inaczej.
Moj ojciec sadzil sie z Zusem przez 2 lata wygral wszystkie sprawy. Zus i urzad skarbowy to mafie stworzone przez rzad,
ktore grabia ludzi w majetacie prawa.
Wszyscy kiwaja glowami, ale zyja jak przestraszeni niewolnicy, nie mogac nawet decydowac o wlasnym prawach...
Jestem ilutratorem mam wlasna strone www.krzysztofchalik.com
Dopiero zaczynam moj blog, wkleje link do tej strony...mam nadzieje ze to jest ok
-
Gość: Olko, 198.208.240.251
2009/03/11 13:57:37
ZUS-Zapłać,Uklęknij,Spierdalaj ja inaczej nie potrafie rozszyfrować tej złodziejskiej instytucji.która co miesiąc jani nas
kasie że aż przykro.Ile miałbym gdybym nie musiał płacić tego skur.. haraczu
-
Gość: eth0, proxy.ziebice.silesianet.pl
2009/03/11 14:12:45
Moja firma istnieje niespełna trzy miesiące. Faktycznie ZUS stanowi dużą przeszkodę w jej rozwoju, bo na razie mogę
zapomnieć o zatrudnianiu pracownika...za duże koszty. Płacę ZUS , ale też i biorę od nich kasę, rente rodzinną. Jak
zakładałem firmę brałem również pod uwagę to, że może nie wypalić. Autor artykułu ma sporo racji, ale cały wpis brzmi
jak pretencje nie do tego kogo trzeba o to, że mu biznes nie wyszedł. W momencie zakładania firmy jesteśmy
informowani o tym, że będziemy płacili ZUS, podatki, ja na dodatek jestem płatnikiem VAT, a więc zaliczki, na to
niestety trzeba zarobić, z nieba nie spadnie, owszem jest to złodziejski system, ale problem tkwi raczej w rozrzutności
ZUSu na premie, wypłaty, czy ich wielkie siedziby. Albo informatyzacje...akurat działama w IT, ZUS zrobił przetarg na
10000 czy 100 000 dyskietek 1/4 cala. Dla mnie gorszym haraczem jest OFE, bo przecież to hazard, ktoś ma obracać
moimi pieniędzmi na jakiś rynkach, gdzie nie ma gwarancji zwrotu. Właśnie wypłacili pierwszą emeryturę z OFE, coś
koło 23 zł. Autor wpisu wydaje mi się bardziej sfrustrowany niż zdeterminowany. Firmę można założyć również za
granicą, można emigrować, tak jak mówiłem otwierając firmę bierze się każdą opcję pod uwagę włącznie z
bankructwem. To ryzyko gdzie albo się traci, albo zyskuje na zasadach takich jakich mamy.
-
Gość: vin, 85.232.249.179
2009/03/11 14:13:07
-
Gość: mOOhozol, abqd157.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/03/11 14:13:10
Od 27 lutego nie mam już firmy. A było tak fajnie. Kilka miesięcy trudności przed 4 laty a teraz pracownicy na zasiłku.
ZUS-owi gratuluję.
-
Gość: ja, chello089078179194.chello.pl
2009/03/11 14:21:34
ZUS i durne prawo podatkowe powodują, że ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej rośnie ogromnie. Jeśli ci się
nie powiedzie to może się skończyć na tym, że do końca życia będą cię ścigać za wyimaginowane długi. W normalnym
kraju jak firma ci padnie to możesz próbować inaczej tutaj jak cię dorwie aparat państwowy to cię wdepczą w ziemię.
-
Gość: arek, evdo-78-30-100-101.subscribers.sferia.net
2009/03/11 14:39:27
a wiecie jaka jest pozycja na ZUS? ty masz zwiazane rece a ja Cie dymam... To co sie dzieje to jest poprostu zal.. jak
najbardziej popieram twoj poglad. podobnie jest z nfz, 2% na leczenie, 98% na place. Zus jak najbardziej jest chora
instytucja ktora nie bedac instytucja rzadowa i przez to ze skladki sa obowiazkowe nie mialaby racji bytu... i tak kurwa w
kolko, jak nie zus to ofe tylko, ze tak wspanialy II filar co sie teraz okazalo nie wie gdzie podzial 27mld (!) i oczywiscie
nikt za to nie odpowie, nie bedzie zadnej komisji sledczej (a ja mam kurwa zawiasy (czyt. przejebane jeszcze 3lata w
papierach) za zasrana bojke gdzie kurwa swiadomie pomoglem przyjacielowi i jeszcze raz bez zastanowienia bym to
zrobil) OFE inwestuje teraz w olbigacje skarbu panstwa, tylko ze polska jest zaliczana do panstw ktore moga
zbankrutowac, japonczycy sraja po gaciach ze strachu bo kupili od nas obligacje na 50mld ale OFE dalej swoje. ZUS jest
jak najbardziej organizacja non-profit. Ja choc dopiero mam 20lat, nie mam dzieci, nikogo o kogo musialbym zadbac
4
oprocz swojego tylka, jestem na znizce to i tak odczuwam egzystowanie ZUSu a boje sie pomyslec co bedzie dalej.. I
pokazcie mi w tym pojebanym panstwie mlodego czlowieka ktory nie ma bogatego wujka, nie chce pracowac u kogos a
byc na swoim i miec prawo do godnej emerytury! Dlatego ja koncze studia i spierdalam! -Alik nie musisz placic tego OC,
powiadomienia do zaplaty beda ci przychodzic ale placic nie musisz, tylko ze nie placac 2lata za OC stracisz znizki
-
Gość: polka, 89.108.242.111
2009/03/11 15:08:54
W 100% popieram.Prowadze dzialalnosc gosp. i tez mysle,ze ZUS nas okrada.Nie mozna chorowac,bo ZUS zaplaci
cokolwiek dopiero po 30 dniach!!! a oczywiscie skladki trzeba placic niezaleznie od wszystkiego.W dodatku absolutnie nie
wierze w panstwowa emeryture,bo mysle,ze ten chory system w koncu runie,pytanie tylko kiedy.Oby jak
najszybciej.Moze by tak rzeczywiscie sie zjednoczyc i cos z tym zrobic.
-
Gość: gadzik, aaos45.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/03/11 16:19:55
Mam nadzieję, że ten KOLOS na glinianych nogach jebnie szybciej niż Komuna, ja także prowadzę skromną działalność
gospodarczą i zawsze kiedy zbliża się 10 dzień każdego miesiąca to ciśnienie mi się podnosi bo toż to już najwyższa pora
zapłacić comiesięczny, bezprawny haracz. A przyszłą emeryturę z ZUSu już teraz mogę oddać na cele charytatywne bo
mimo iż pracuję dopiero 2 lata, jestem młody to wiem, że emerytura z ZUSu nie starczy mi nawet na rachunki. Jeśli choć
połowę ze składek odkładałbym na konto to za 40 lat byłbym bardzo zamożnym dziadkiem...
-
Gość: , 77-254-129-183.adsl.inetia.pl
2009/03/11 16:30:22
Kiedy idziemy?
-
Gość: Tekilla, 212.59.243.114
2009/03/11 17:07:17
Wrzucilem stronke na pasek zadan - popieram w 100% jak wiekszosc mlodych, trzezwomyslacych ludzi! Jak tylko bedzie
sie cos dziac pisze sie!
-
Gość: nikczemnik, inet20907na-1.eranet.pl
2009/03/11 17:25:43
Popieram na 100%. Tylko co dalej? Petycja? Manifestacja? Trzeba coś z tym zrobić.
-
Gość: rr, chello084010076017.chello.pl
2009/03/11 17:31:30
poczekajmy na emerytury z funduszy emerytalnych...hehehehehe..
-
Gość: pawel, do-exatel.xantos.pl
2009/03/11 17:31:30
dobrze by było gdyby ludzie sie nie bali tych skórwieli z ZUS-u a wtedy możemy walczyć o to co słuszne. Ja popieram
tego co opublikował artykuł
-
Gość: makabra, pc-91-252.akademiki.uni.torun.pl
2009/03/11 17:49:21
Taki artykuł to se w dupe mozesz wsdzić- ławto powieidzeć, że wszytko jest o bani i zliwidowaćZUS. Moze zamiast tego
napiszesz czym go zastapić?
-
Gość: Mx, bbl11.neoplus.adsl.tpnet.pl
2009/03/11 18:22:08
Kiedy ktoś mnie spyta czemu jestem zdenerwowany, odpowiadam: Bo wkurza mnie ogólna sytuacja polityczna w moim
kraju. ZUS jaki jest taki jest, i tak zbankrutuje przy okazji biorąc nam ze sobą nasze emerytury aby wypłacić odchodne
dla pań popijających kawę jak i dla samego siebie.
Zlikwidowanie ZUSU sensu też nie ma, ponieważ samo założenie jest dobre tylko wykonanie skrajnie idiotyczne. Kto dziś
nie będzie sobie odkładał kasy na oddzielny fundusz emerytalny, może mieć problem później. Gdybanie usunąć ZUS nie
ma sensu, nikt tego nie zrobi nikt go nie zmodernizuje, jedyne realistyczne podejście to czekać ,aż sam umrze,
zbankrutuje.
Biorąc pod uwagę skrajny idiotyzm jak np. wydawanie milionów na.. dyskietki, nie trzeba będzie na to długo czekać.
-
Gość: kuzio_wroc, dynamic-87-105-191-48.ssp.dialog.net.pl
2009/03/11 18:41:45
5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apo.htw.pl