[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Zarządzanie służbami sprzedaży firmy_2013/13Krzysztof CybulskiKatedra MarketinguWydział Zarządzania UWZarządzanie służbami sprzedaży firmy1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmieProces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składoweOrganizowanie wysiłku sprzedażowegoPozyskiwanie personelu sprzedażowegoSzkolenie oraz coaching sprzedawcówKierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowegoMotywowanie oraz wynagradzanie specjalistów ds. sprzedażyMenedżer ds. sprzedażyKontrola i ocena działalności sprzedawcówDiagnoza zespołów sprzedażowych11.12.13.Wypalenie zawodowe oraz fluktuacja sprzedawcówGłówne problemy zarządzania działem sprzedaży w okresie recesjiProblemy etyczne w zarządzaniu działem sprzedaży firmyAgenda:1.Główne obszary występowania problemów i dylematów etycznych2.Relacje sprzedawców z klientami firmy3.Nieetyczne zachowania w zespołach sprzedażowych4.Etyczne aspekty zachowania sprzedawców względem konkurencji5.Nieetyczne postępowanie menedżerów wobec personelu sprzedażowego6.Defraudacja zasobów firmy dokonywana przez jej personel sprzedażowy7.Sposoby zapobiegania zjawiskom defraudacjiGłówne obszary występowania problemów idylematów etycznychZachowania wobeckolegówSprzedawcy a klienciMenedżerowie apersonelsprzedażowyDefraudacja przezsprzedawcówzasobów firmyNieetycznezachowaniawobec konkurentówRelacje sprzedawców z klientami firmyCzy na tym, w istocie podstawowym, obszarze działalnościpersonelu sprzedażowego występują problemy i dylematymoralne?Jakiego rodzaju kwestie etyczne pojawiają się na stykusprzedawcy firmy i jej klienci aktualni bądź potencjalni?Jaki jest zakres i konsekwencje nieetycznych zachowańpersonelu sprzedażowego?Jak przeciwdziałać zachowaniom nieetycznym?
[ Pobierz całość w formacie PDF ]