[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Zarządzanie służbami sprzedaży firmy_2013/9Krzysztof CybulskiKatedra MarketinguWydział ZarządzaniaUniwersytet WarszawskiZarządzanie służbami sprzedaży firmy1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmieProces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składoweOrganizowanie wysiłku sprzedażowegoPozyskiwanie personelu sprzedażowegoSzkolenie oraz coaching sprzedawcówKierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowegoMotywowanie oraz wynagradzanie specjalistów ds. sprzedażyMenedżer ds. sprzedażyKontrola i ocena działalności sprzedawcówDiagnoza zespołów sprzedażowych11.12.13.Wypalenie zawodowe oraz fluktuacja sprzedawcówGłówne problemy zarządzania działem sprzedaży w okresie recesjiProblemy etyczne w zarządzaniu działem sprzedaży firmyAgenda:1.2.3.•••Istota, cele oraz procedura kontroli działalności sprzedażowej firmyZasady oraz narzędzia (techniki) kontroliGłówne przekroje analizy działalności działu sprzedażySprzedażWydatkiRentowność4.•••5.6.7.Analiza poszczególnych sprzedawcówWynikiAktywnośćZachowaniaPozycja rynkowaDystrybucjaKlienciKontrola i ocena działalności sprzedażowej firmyKontrola i ocena działalności sprzedażowej firmy„Profesjonaliści nie podejmują decyzji na podstawieodbieranych wrażeń lub osobistych upodobań.Podejmują je na podstawie faktów”Alfred P. Sloan, Jr., Moje lata z General Motors, Wyd. Naukowo-Techniczne, Warszawa1993, s.13.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]