zssf07, UW - Zarządzanie, Zarządzanie służbami sprzedaży

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Zarządzanie służbami sprzedaży firmy_2013/7Krzysztof CybulskiKatedra MarketinguWydział ZarządzaniaUniwersytet WarszawskiZarządzanie służbami sprzedaży firmy1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmieProces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składoweOrganizowanie wysiłku sprzedażowegoPozyskiwanie personelu sprzedażowegoSzkolenie oraz coaching sprzedawcówKierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowegoMotywowanie oraz wynagradzanie specjalistów ds. sprzedażyMenedżer ds. sprzedażyKontrola i ocena działalności sprzedawcówDiagnoza zespołów sprzedażowych11.12.13.Wypalenie zawodowe oraz fluktuacja sprzedawcówGłówne problemy zarządzania działem sprzedaży w okresie recesjiProblemy etyczne w zarządzaniu działem sprzedaży firmyAgenda:1. Fundamenty skutecznego motywowania2. Typowe błędy w motywowaniu sprzedawców3. Składowe systemu motywacyjnego4. Motywacja finansowa (materialna) a pozamaterialna5. Systemu wynagradzania sprzedawców i jego założenia6. Modele wynagradzania personelu sprzedażowego7. Proces kształtowania wynagrodzeń sprzedawców8. Główne tendencje w zakresie wynagradzania sprzedawców9. Znaczenie oraz narzędzia motywacji pozamaterialnejFundamenty skutecznego motywowaniaWybrane teoriemotywacjiDwuczynnikowa teoriamotywacjiTeoria hierarchii potrzebTeoria brakusprawiedliwościTeoria oczekiwańFundamenty skutecznego motywowaniaMenedżer pragnący skutecznie motywować podległy mu personelsprzedażowy powinien w powinien w pierwszej kolejności określić najakim„poziomie motywacyjnym”znajduje się dany przedstawicielhandlowy.Jaka jest innymi słowy struktura i natężenie odczuwanych przez niegopotrzeb? Które z nich mają na danym etapie rozwoju osobistego orazzawodowego znaczenie dominujące? [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apo.htw.pl