[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Zarządzanie służbami sprzedaży firmy_2013/4Krzysztof CybulskiKatedra MarketinguWydział ZarządzaniaUniwersytet WarszawskiZarządzanie służbami sprzedaży firmy1.2.3.4.5.6.7.8.Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmieProces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składoweOrganizowanie wysiłku sprzedażowegoPozyskiwanie personelu sprzedażowegoSzkolenie oraz coaching sprzedawcówKierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowegoMotywowanie oraz wynagradzanie specjalistów ds. sprzedażyMenedżer ds. sprzedaży9.10.11.12.13.Kontrola i ocena działalności sprzedawcówDiagnoza zespołów sprzedażowychWypalenie zawodowe oraz fluktuacja sprzedawcówGłówne problemy zarządzania działem sprzedaży w okresie recesjiProblemy etyczne w zarządzaniu działem sprzedaży firmyAgenda:1.2.3.4.5.Pozyskiwanie personelu sprzedażowego firmyEtapy procesu rekrutacji i selekcjiProfil idealnego kandydata na sprzedawcęMetody rekrutacji oraz selekcjiOcena kandydatówPozyskiwanie personelu sprzedażowego„Кадры pешаютвсё”Иосиф Стали�½(1878-1953)Pozyskiwanie personelu sprzedażowegoUzasadnienie rekrutacji i selekcji -Mayer / Greenberg:Szkolenia organizowane przez firmę w celu zwiększeniaskuteczności pracy jej przedstawicieli handlowych mogą przynieśćpozytywne skutki tylko w pewnym, stosunkowo wąskim zakresie.Czynniki warunkujące sukces sprzedaży, takie jakprogramy szkoleniowe czy systemy motywacyjne są silnieskorelowane z wewnętrznymi predyspozycjami sprzedawców.Badania dowodzą, że jeśli sprzedawca nie posiada wrodzonej chęcii talentu do sprzedawania, to wyniki przez niego osiągane będą conajwyżej przeciętne
[ Pobierz całość w formacie PDF ]