[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Zarządzanie służbami sprzedaży firmy_2013/1Krzysztof CybulskiKatedra MarketinguWydział ZarządzaniaUniwersytet WarszawskiZarządzanie służbami sprzedaży firmy1.2.3.Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmieProces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składoweOrganizowanie wysiłku sprzedażowego4.5.6.7.8.9.10.Pozyskiwanie personelu sprzedażowegoSzkolenie oraz coaching sprzedawcówKierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowegoMotywowanie oraz wynagradzanie specjalistów ds. sprzedażyMenedżer ds. sprzedażyKontrola i ocena działalności sprzedawcówDiagnoza zespołów sprzedażowych11.12.13.Wypalenie zawodowe oraz fluktuacja sprzedawcówGłówne problemy zarządzania działem sprzedaży w okresie recesjiProblemy etyczne w zarządzaniu działem sprzedaży firmyAgenda:1.Istota sprzedaży2.3.4.5.6.7.Sprzedaż jako proces kreowania i komunikowania wartościZakres sprzedaży osobisteja specyfikapracy sprzedawcySprzedaż a marketingRola personelu sprzedażowegoRodzaje zadań sprzedażowych i kategorie sprzedawcówSprzedawcy firmy jako źródło jejprzewagi konkurencyjnejCzego nie można robić na moich wykładachZakazane na zajęciach:Konsumpcja pierwszego i drugiego śniadaniaKonsumpcja napojów alkoholowychPalenie papierosówCzytanie prasy zwłaszcza Gazety WyborczejGranie w kartySłuchania muzyki np. z odtwarzacza LP3Rozmawianie z kolegami i koleżankamiKorzystanie z telefonów komórkowychetc.Zaleca się…Systematyczna obecnośćNotowanie uwag i sugestii wykładowcyCywilizowana wymiana opiniiAktywne uczestnictwo w zajęciach formie dyskusjiZadawanie pytań Wykładowcy oraz…Krytyczna ale obiektywna ocena wykładów
[ Pobierz całość w formacie PDF ]