[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 132, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamJak uczyć się mądrze?ZaznaczP,jeżeli informacja jest prawdziwa, lubF,jeżeli jestfałszywa.1WfizycznePamięć to zdolność umysłu do zachowywania wrażeń,przeżyć i utrwalania informacji.owanieychPamięć to urządzenie przechowujące informacje,stosowane głównie w komputerach.Pamięć to zdolność do zapominania.PPPFFF2acjaduktycznaEpWyjaśnijlasznaczenie zwrotu „miećkrótką pamięć”.kacjaduastycznaEpl3Zapisz dwa zalecenia, które mogłyby się znaleźć w „Poradniku dlatrenujących pamięć”.amiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnakacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 132, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................4ukacjadOkreśl rodzajEatematycznamrzeczowników według wzoru.jedna butelkata butelkarodzaj żeńskibutelkaksiążkaobruschowanieyWfizycznewiadrozabawkaacjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEpl5Dopisz do podanych przymiotników rzeczownikizóniewymiennym.stroma – góraruda –zielony –magiczna –posłuszna –czerwona –amiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 132, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizJak uczyć się mądrze?Oblicz sposobem pisemnym.700 + 563895 – 444966 – 333689 – 380321 + 611acjaduktycznaEplas2kacjaduastycznaEplW dwóch skarbonkach było razem 88 zł. W pierwszej skarboncebyło 25 zł. Ile pieniędzy było w drugiej skarbonce?88 złcamiW drugiej skarbonce były3Jaś miał 99 zł. Chciał kupić piórnik za 40 zł, 2 długopisy po10 zł jeden i książkę za 25 zł. Czy Jasiowi starczyło pieniędzyna zakupy? Oblicz, a następnie podkreśl właściwą odpowiedź.TAK / NIEPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 132, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Pomóż4Wychzowaniemamie Ady policzyć, ile zapłaci za zakupy na przyjęcieniyczefurodzinowe dla 5 osób. Wykonaj obliczenia i uzupełnij rachunek.PRODUKTtortowoceCENA45 zł15 zł5 zł x 3 sztuki2 zł x 5 sztuk5 zł4 zł x 5 sztuk3 zł x 5 sztuk5 zł5 złRACHUNEKProduktLiczbaCenaWartośćczekoladaauktycjadascznaEplsoczek (mały kartonik)serwetkiczapeczka na urodzinytrąbki – tutkikacjaduastycznaEplserpentynabalonyRazemcami5Ada ma w skarbonce tylko banknoty dziesięciozłotowe. Jaś maw skarbonce 220 zł. Ada twierdzi, że ma o 50 zł więcej od Jasia.Ile złotych ma Ada?Ada maCzy możesz zadać jeszcze inne pytanie do tego zadania?Publikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 132, s.zykJęngielskia5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1Let’s revise!ciakListen, read and stick. Then play. Posłuchaj, przeczytaj i wklej.Następnie zagraj.jęZaomputerowepacjadukrodnicEzyzarduckkacjaduuzycznaEmfarmhorsefruitdonkeycowanimalssheepkacjaduonistycznEolapchickengoatvegetablesturkeyacjadutkmatyczEaenamowanychyczneieWfizacjaduktycznaEsProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna
[ Pobierz całość w formacie PDF ]